2016. november 8., kedd

PARADICSOMOS KRÉMES - LAKTÓZMENTESEN

Juditkánál láttam meg ezt a receptet. Kíváncsi voltam az ízére, és el is készítettem egy kis változtatással..
Nagyon finom volt. A paradicsom íz egyáltalán nem érezhető rajta, de nem is lenne jó, mert csupán csak színt ad a süteménynek.




Hozzávalók a tésztához: 
  • 12 ek. étolaj
  • 12 ek  porcukor
  • 12 ek házi sűrített paradicsom
  • 50 dkg liszt
  • 1/2 cs. szalalkáli
Krémhez:
Az olajat, és a porcukrot  hozzáadtam a szalalkális liszthez, majd összegyúrtam annyi sűrített paradicsommal, hogy egy rugalmas tésztát kapjak.
A tésztát 4 részre osztottam, és mindegyiket egy 20x35 cm-es lappá nyújtottam.  Egy tepsi hátoldalán (egyenként) előmelegített sütőben 180 fokon 8 perc alatt készre sütöttem.

A tejből és a lisztből sűrű krémet főztem, és hagytam kihűlni. A margarint a cukorral kihabosítottam és a kihűlt krémmel összekevertem. 
Háromfelé vettem a krémet, és megtöltöttem vele a lapokat. Egy éjszakát hideg helyen pihentettem, hogy a tészta megpuhuljon, majd porcukorral megszórtam a tetejét, és máris lehetett szeletelni.





Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: