2016. február 6., szombat

KAKAÓS CSIGA - LAKTÓZMENTES






Hozzávalók: 

a tésztához:
a töltelékhez:
  • kb. 10 dkg olvasztott Liga
  • 10 dkg porcukor
  • 3 ek. holland kakaópor



Az élesztőt  1 ek. cukorral langyos tejben felfutattam, majd a tészta többi hozzávalóival és a maradék cukorral bedagasztottam. 

A megkelt tésztát lisztezett deszkán vékonyra kinyújtattam. Megkentem olvasztott Ligával és megszórtam a kakaóporral elkevert porcukorral. 
A hosszabb oldalánál fogva szorosan feltekertem, majd 2 cm széles korongokat vágtam belőle. 
Sütőpapaírral bélelt tepsire raktam egymástól kellő távolságra, hogy sütéskor ne érjenek majd össze. 20 percig pihentettem még a tésztát. 
A sütőt előmelegítettem 170 fokra, és 15-20 perc alatt készre sütöttem. 
Még melegen megszórtam őket porcukorral.






Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: