2015. szeptember 18., péntek

SAJTOS POGÁCSA ~ LAKTÓZÉRZÉKENYEKNEK ÉS TOJÁSNÉLKÜL






Hozzávalók: 
  • 50 dkg liszt
  • 25 dkg Liga
  • 2.5 dl laktózmentes tejföl
  • 2.5 dkg élesztő
  • 1 ek. só
  • 1/2 tk. szódabikarbóna
 Tetejére: 
  • laktózmentes reszelt sajt (pl: Pannónia, Leerdammer...)
  • tojássárgája a kenéshez





A lisztet összedolgoztam a feldarabolt Ligával, az elmorzsolt élesztővel, sóval, a szódabikarbónával és annyi tejföllel, hogy összeálljon egy cipóvá. Fóliába becsomagoltam és 1 órára a hűtőbe tettem. 
A tésztát lisztezett felületen 2 cm vastagra nyújtottam és  pogácsákat szaggattam belőle. 
A tojássárgáját pici vízzel elkevertem, lekentem a pogácsákat,  megszórtam reszelt sajttal és szezámmaggal. 
Sütőpapírral bélelt sütőtepsire helyeztem és 180 fokra előmelegített sütében pirosra sütöttem.



Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: