2015. szeptember 5., szombat

KÓKUSZKRÉMES MÉZES KOCKA ~ TOJÁS - ÉS LAKTÓZMENTES SÜTEMÉNY




Hozzávalók: 

- a tésztához: 
  • 50 dkg liszt
  • 5 dkg Liga
  • 15 dkg porcukor
  • 1 tk. szódabikarbóna
  • 4 ek. olvasztott méz
  • 1 doboz laktózmentes tejföl

 - a krémhez: 
  • 20 dkg porcukor
  • 20 dkg Liga
  • 5 dl laktózmentes tej
  • 10 dkg kókusz
  • 1 cs. vaníliás pudingpor
  • 3-4 ek. házi baracklekvár 
  • 1 cs. bourbon vanília


- a tetejére tejmentes  kakaómáz: 
  • 10 dkg porcukor
  • 2 ek. kakaópor
  • 2 ek. olaj
  • 2 ek. forró víz




A tészta hozzávalóit összegyúrtam,  majd négy részre osztottam. Kinyújtottam, és egy tepsi hátán  a lapokat megsütöttem. 
A pudingport a kókuszreszelékkel forró tejben felfőztem és félretettem hűlni. 
A margarint a porcukorral és a bourbon vaníliával habosra kevertem és hozzáadtam a kihűlt pudinghoz

Az alsó lapra rákentem a pudingos krém felét. 
Ráhelyeztem a második lapot, és ízlés szerint lekvárral megkentem. 
A harmadik lapra a pudingos krém második felével kentem meg. 
Rátettem a negyedik lapot is, és tejmentes kakaómázzal bevontam. 

A tejmentes kakaómázhoz a hozzávalókat lassú tűzön összemelegítem, addig amíg a cukor teljesen elolvad. Ezután a kihűlt sütemény tetejére öntöm. 




Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: