2014. november 6., csütörtök

BAGETT - ASZALT PARADICSOMMAL





Hozzávalók: 
  • 45 dkg liszt
  • 1 tk. só
  • 2 dkg élesztő
  • kb. 2.5 dl langyos víz
  • 1 kk cukor
  • 2 ek. olívaolaj 
  • 0.5 ek. oreganó
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 3-4 ek. aprított aszalt paradicsom


Az élesztőt a cukorral langyos vízben felfuttattam, majd a tészta többi hozzávalóival bedagasztottam. 
Letakarva, meleg helyen, kb egy óra alatt a duplájára kelesztettem. 

 A megkelt tésztát két részre osztottam, és megformáztam őket. Limara technikáit alkalmazva. :)

Bagetteket sütőlemezre helyeztem (sütőpapírt is használtam), és letakarva 30 percig még pihentettem a tésztát. A megkelt tészta tetejét éles késsel bevagdostam, majd előmelegített sütőben, 200 fokon készre sütöttem. Amint kivettem a sütőből, hideg vízzel lepermeteztem őket. 





Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! A Mikulás játékban tőlem kapsz ajándékot. Kérlek írd meg a postacímed. Köszönöm. mrssame.blog(kukac)gmail.com