2014. szeptember 5., péntek

KAKAÓS TEKERCS




 


Hozzávalók a tésztához: 
  • 50 dkg liszt
  • 6 dkg Liga
  • 1 db tojás sárgája
  • kb. 2 ek. laktózmentes tejföl
  • 2 dl szójatej
  • 5 dkg porcukor
  • 3 dkg élesztő
  • 1 kk. só

Hozzávalók a töltelékhez: 
  • 12 dkg Liga
  • 12 dkg porcukor
  • 3 ek. kakaópor




Az élesztőt 1 teáskanál cukorral langyos tejben felfuttattam, majd a tészta többi hozzávalóival bedagasztottam. Letakarva, kb egy óra alatt a duplájára kelesztettem.

Közben elkészítettem a tölteléket: puha vajat kikevertem a porcukorral, majd hozzátettem a kakaóport és alaposan elkevertem a krémben.



A megkelt tésztát 2 cipóra osztottam. Vékony, kör alakúra nyújtottam, és az elfelezett töltelékkel megkentem őket. Derelyevágó segítségével 16-16 cikkre vágtam, majd egyenként feltekertem őket. Sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem, és 20 percig még pihentettem a tésztát.

Egy db tojás sárgáját kikevertem pár csepp vízzel/tejjel és megkentem minden egyes tekercset. Előmelegített sütőben készre sütöttem.



Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: