2014. február 21., péntek

VAJAS POGÁCSA

Vajas pogácsának indult, de volt még itthon egy kis maradék sajt, így megízesítettem vele még azokat a pogácsákat amelyekre jutott. :))





Hozzávalók: 
  • 50 dkg liszt
  • 30 dkg vaj
  • 2 db tojássárgája + 1 a pogácsa kenéséhez
  • kb. 2 dl tejföl
  • reszelt sajt
  • szezámmag



A vajat elmorzsoltam a liszttel. Beletettem a sót, a tojások sárgáját és annyi tejfölt, hogy összetudjam állítani a  tésztát. Majd lisztezett tálban lefedve, éjszakára a hűtőszekrénybe tettem.
Másnap elnyújtottam kb. 2 cm vastagra. Tetejét bevagdostam, megkentem őket tojássárgájával  és pogácsákat szaggattam belőle.
Sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem őket. Volt itthon egy kevéske sajtom melyet lereszeltem, majd amennyi pogácsára jutott szépen megpúpoztam vele, és néhány szem szezámmagot is szórtam rá.
Előmelegített sütőben közepes lángon készre sütöttem.




Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: