2013. november 17., vasárnap

SAJTOS SERTÉSKARAJ

A sertéskarajról általában a rántott hús, és a töltött karaj jut először az eszünkbe. Legalábbis a férfiaknál biztos így van. :))
Én a karajból  most  egy egyszerűbb változatot készítettem el, de így is nagyon finom volt.
Mennyiséget nem írok, mert  így mindenki a személyek számának függvényében készítheti el a szükséges mennyiséget.




Hozzávalók: 
  • sertéskaraj szeletek
  • bors
  • vaj
  • kemény sajt (ementáli vagy gouda) de ízlés szerint bármilyen lehet
  • édesnemes paprika
A hússzeletek mindkét oldalát sóval, borssal ízesítem.  Az olvasztott vajat egy nagy lábosban felhevítem, és a hús mindkét oldalát megsütöm. Majd kiveszem a szeleteket és egy tűzálló edénybe egymás mellé fektetem.
A sajtot lereszelem és elosztom a húsok tetején. Megszórom mindegyik tetejét pirospaprikával. Majd egy vékony vajszeletekkel befedem őket.
Előmelegített sütőben addig sütöm a húst, még a tetején meg nem olvad a sajt és enyhén barnás színt nem kap.
Főtt burgonyával tálalom.





Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

Nincsenek megjegyzések: