2013. március 19., kedd

BANÁNOS - CSOKIS KENYÉR

Biztos ti is vagytok úgy, hogy a túlérett banánnal nem tudtok mit kezdeni. Nekem is volt itthon 4 db, ami nem igazán kellett senkinek, mert nagyon édes. Így, hogy ne vesszen kárba, gondoltam egyet és készítettem belőle egy kis édességet. 




Hozzávalók: 
  • 4 db kisebb érett banán
  • 20 dkg liszt
  • 2 tk. sütőpor
  • 3 ek. szitált kakaópor
  • 1 db tojás
  • 1 dl tej
  • 1 tk fahéj
  • 1 dl olaj
  • 15 dkg cukor
  • 1 tábla étcsoki

A banánokat villával törjük össze. Aki szereti az nagyobb darabokban is hagyhatja.
A lisztet keverjük össze a sütőporral,  a szitált kakaóporral,  fahéjjal és a cukorral. A tojást
keverjük el a tejben  majd hozzáadjuk az olajat is.  Adjuk hozzá a lisztes keveréket, a banánt és a tört csokidarabokat. A masszát öntsük egy kivajazott formába, és előmelegített sütőbe készre sütjük. Én egy 31x7x9 cm-es formába raktam, és pont elég neki.




Jó étvágyat!!

~~~Erika~~~

2 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta! Imádom a túlérett banánokat így biztos hogy nagyon elnyerné a tetszésemet ez a sütike!

Unknown írta...

Évike, nagyon finom volt. Azt hiszem máskor is készítek ilyet, ha marad a banánból. :)